آرزو دارم در نوک حمله با مجیدی بازی کنم

آرزو دارم در نوک حمله با مجیدی بازی کنم
مهاجم تیم استقلال گفت: «آرزویم این است که کنار فرهاد مجیدی در نوک خط حمله استقلال بازی کنم.»

جام ورزشی؛ ایمان موسوی درباره گل نزدن خود در بازیهای اخیر اظهارداشت: «گل زدن برای من در استقلال سخت شده چرا که شرایط تغییر کرده است. من باید بیشتر از این برای گل زدن تلاش کنم و عملکرد خوبی داشته باشم.»

وی درباره اینکه چرا درخششی که در بازی های ابتدایی داشته را ندارد، گفت: «دلیلش این است که شرایط تغییر کرده است. البته همه چیز به شانس هم بستگی دارد و من خوش شانس نبوده ام. دیدید که در بازی مقابل راه آهن هیچ موقعیتی نصیب من نشد. نمی خواهم بگویم فقط برخی از بازیکنان ما خوب هستند اما اگر جباری و حیدری باشند و من هم در نوک خط حمله بازی کنم حتما گل می زنم.»

موسوی درباره اینکه آیا افت کرده، افزود: «من افت نکرده ام. یکی از نقاط قوت و یا شاید ضعف من این است که چند بازی پشت سر هم گل می زنم و وقتی چند بازی گل نمی زنم همه فکر می کنند افت کرده ام. برخی از مهاجمان هر ۵ بازی یک بار گل می زنند و همه فکر می کنند آنها خیلی گلزن هستند. ضمن اینکه پستی که در بازی با راه آهن بازی کردم از گلزنی دورم می کند. من در آن بازی هافبک راست بودم. مگر همه از خسرو حیدری انتظار گلزنی دارند که به من می گویند چرا گل نمی زنی؟»

مهاجم استقلال ادامه داد: «دوست دارم در نوک خط حمله کنار فرهاد مجیدی بازی کنم اما این موضوع دست من نیست و کاری نمی توانم انجام بدهم. فعلا باید با همین شرایط کنار بیایم. من اهداف بزرگی در زندگی فوتبالی ام دارم و به مسایل مهمی فکر می کنم. به این زودی ها هم ناامید نمی شوم.»



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فوتبال , مجیدی , فرهاد , هرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.